photo a87b37ad-133b-4bb7-97ef-d84cf6da4316_zps88b363ad.jpg
99's


Monday, November 24, 2014

Kebahagiaan

Sudahlah dengan gelak tawa yang entah ikhlas entah tidak
Sudahlah dengan cerita bodoh masing masing

Biarlah harini aku gelak, aku nangis dengan orang yang aku ada rasa sayang dan ada rasa cinta
Biarlah harini aku senyum, aku bangun jatuh ada orang sebelah aku yang pimpin tangan aku 
Cukuplah orang kata aku heboh dengan cerita aku

Tapi sebenar benarnya
Dia lelaki yang dari dulu ada,
SAMPAI HARI INI
MASIH ADA

Aku terpikat dengan motivasi si dia
Walaupun diri dia tak se-sempurna kata kata motivasinya
Tapi manusia mana yang sempurna kecuali kehendakNYA

Biar aku nangis kerana keluarga, kawan dan walaupun pasal dia sendiri
Dia ada untuk aku
WALAUPUN MASALAH AKU TU ADA KAIT DENGAN DIA

Aku suka dengan usaha dia
Aku suka dengan ketahanan mental dia yang ada perempuan sekerek aku
SIAPA BOLEH TAHAN DENGAN BATU MACAM AKU

Tapi dia ada masa semua orang tiada
Aku cakap je lapar, nak itu ini
APA JE YANG AKU TAK PERNAH DAPAT

Tolerasi itu penting dalam setiap perhubungan
Bertolak ansur itu mudah kalau dua dua tahu apa tanggungjawab sendiri

Cuma mungkin ada satu dua hal yang kau tak boleh nak jangka akan jadi
Contohnya cemburu buta gila
Biasa, itu sayang namanya

Terima kasih sebab sampai hari ini
AKU TAK PERNAH RASA SUSAH DISAMPING KAU
CAYA TAK HAHA